Om klubben:

Tromsø Triathlonklubb ble stiftet 26. Mars 2015. Vi har siden den gang økt fra 8 ildsjeler til over 80 medlemmer, med stort spenn i både alder og nivå. Klubben er godt representert i triatlon konkurranser i både inn- og utland. Vi har også utøvere i swimrun, duathlon, ultraløp, samt div lokale arragenter.

Tromsø Triathlonklubb er en åpen klubb for alle, med tilbud om å hjelpe Tromsø-folket til en allsidig og sunn treningshverdag.

De fleste av oss konkurrerer mot seg selv og egne mål, og vi heier like mye på første, som sistemann. Vi har fokus på å oppleve mestring gjennom deltagelse og trivsel gjennom trening. Samtidig er vi et uunnværlig treningsmiljø for de som ønsker å hevde seg.

Rent Idrettslag:

Tromsø Triathlonklubb har sertifisert seg som Rent Idrettslag, hvor vi tar et ansvar for å spre gode holdninger og kunnskap for et sunt og doping fritt miljø.

Vi oppfordrer medlemmer av klubben til å gjennomføre modulene hos Ren Utøver. Gjennom 7 korte opplæringsmoduler, vil du lære det viktigste innen antidoping. Klikk på linken til høyre.

Klubbtøy:

Bioracer er vår nye leverandør på klubb bekledning. De har et bredt utvalg innen trenings og konkuranse klær med høy kvalitet.

Klikk på logo for å komme inn på vår webshop.

bli medlem
tromsøbadet